Geoflex BB «Minova» – рішення для стабілізації (зміцнення) залізничного «баласту» (ballast bonding)

Geoflex BB «Minova» – рішення для стабілізації (зміцнення) залізничного «баласту» (ballast bonding)

Minova CarboTech GmbH

Minova CarboTech GmbH

Geoflex BB «Minova» – це рішення для стабілізації (зміцнення) залізничного «баласту» (ballast bonding).

Minova CarboTech GmbH (Німеччина). Мінова має 137-річний досвід розробки та постачання інноваційних продуктів для гірничодобувної, будівельної та енергетичної галузей. Компанія відома своєю високоякісною продукцією, технічним досвідом та вирішенням складних завдань.

Стабілізація (зміцнення) залізничного «баласту»

Стабілізація (зміцнення) залізничного «баласту»

Стабілізація (зміцнення) залізничного «баласту»

Висока швидкість руху та інтенсивність поїздів висуває підвищені вимоги до якості та довговічності експлуатації залізничного полотна. Проблеми стійкості колії актуальні для залізниць всіх країн світу, і в міру збільшення навантажень і швидкості руху рухомого складу вони виявляються все більшою мірою. Одна з основних причин залізничної колії – зниження несучої здатності полотна.

Рішення для стабілізації (зміцнення) залізничного «баласту» (ballast bonding)! Послуги та матеріали. Телефонуйте! +38 (044) 351 12 74, +38 (067) 504 99 69

Без застосування захисних заходів шлях, покладений на слабкому ґрунті, піддається значним деформаціям при проходженні рухомого складу з великими осьовими навантаженнями або високою швидкістю, що, у свою чергу, призводить до збільшення витрат за поточним змістом та ремонтом шляху, а в гіршому випадку – до сходів рухомого складу із рейок.
У місцях вигину полотна навантаження на рейкову колію значно зростають. Підбиття баласту, виправлення та рихтування колії часто розглядаються як єдині ефективні заходи для коригування порушень геометричних параметрів колії, викликаних ослабленням основи в більшості випадків. Через обмежені ресурси та час у багатьох випадках доводиться вдаватися до використання тимчасових кріплень укосів. Однак, при цьому не усуваються причини порушень. У розрахунку збереження параметрів шляху більш тривалий термін необхідно управління величиною навантажень та його розподілом на земляне полотно. Підвищення жорсткості, щільності та однорідності характеристик баластного та під баластними шарами, сприяють зменшенню навантажень, що передаються на земляне полотно.

Не секрет, що ремонтним службам шляху необхідно витратити величезну кількість коштів і праці, щоб запобігти розповзанню щебеню за межі баластної призми. У місцях закруглень залізничного полотна навантаження від дії відцентрової сили складу, що рухається, на щебеневий баласт полотна значно зростають. Ці ділянки полотна доводиться ремонтувати значно частіше.

Geoflex BB

Geoflex BB

Для вирішення завдань стабілізації та зміцнення залізничного покриття «баласту» компанією «Minova» було розроблено силікатну смолу – Geoflex BB (Геофлекс).

Geoflex BB – швидкодіюча, не спінювальна, малов’язка, еластична двокомпонентна силікатноізоціанатна смола з високою міцністю зв’язування (зчеплення), для консолідації сипучого матеріалу (включаючи баластне з’єднання).

Техническая характеристика материала Geoflex BB (Геофлекс)

Техническая характеристика материала Geoflex BB (Геофлекс)

Глибина проникнення Geoflex BB залежить від кількості та температури баласту, що наноситься. Може досягати глибини проникнення 30-50 см.

Глибина проникнення Geoflex BB залежить від кількості та температури баласту, що наноситься. Може досягати глибини проникнення 30 – 50 см.

Глибина проникнення Geoflex BB залежить від кількості та температури баласту, що наноситься. Може досягати глибини проникнення 30 – 50 см.

Основні характеристики Geoflex BB:

Матеріал Geoflex (Геофлекс) є двокомпонентною силікатною смолою, у складі якої присутні спеціальні силікати натрію з додатковими добавками. Готова суміш має пластичну малов’язку структуру.

Geoflex BB застосовують для стабілізації (зміцнення)

Geoflex BB застосовують для стабілізації (зміцнення)

Geoflex BB застосовують для стабілізації (зміцнення) у рухомих місцях дорожнього покриття «баласту» (щебеневим, азбестовим, або іншим матеріалом «баластом») у метро, залізничних та трамвайних полотнах.

Застосування двокомпонентної силікатної смоли Geoflex BB:

  • Стабілізація баластного шару;
  • Збільшення міцності баластного шару;
  • Підтримує геометрію рейок довше;
  • Поліпшення вертикального та горизонтального розподілу навантаження;
  • Регульована еластичність / жорсткість баластного шару;
  • Обробка поверхонь для покращення їх очищення (наприклад, на вокзалах) та захист від ерозії;
  • Зміцнення масиву гірських порід шляхом заливання.

Переваги Geoflex BB:

Використання Geoflex BB має безліч переваг, найважливішими з яких є:

  • Об’єм смоли після реакції компонентів не збільшується;
  • Не реагує з водою;
  • Висока стійкість до кислот, лугів, солей та багатьох органічних розчинників;
  • Відмінна глибина проникнення  завдяки низькій початковій в’язкості;
  • Стійкість до динамічного навантаження;
  • Дуже хороша адгезія в сухих і вологих умовах (до 4 МПа).

Принцип дії Geoflex BB:

Geoflex BB наноситься безпосередньо на поверхню шляхом розпилення. Для застосування використовується пневматичний насос для двокомпонентних смол. Легкий пістолет-розпилювач із шарнірними сопломи забезпечує зручне застосування та гарантує відмінний кінцевий ефект. Для ущільнення шару близько 20-25 см, споживання смоли складе приблизно 12 кг/м2 смоли Geoflex BB.

Geoflex BB випробування на динамічне навантаження

Geoflex BB випробування на динамічне навантаження

 

Ми гарантуємо якість своєї роботи!

cgip@ukr.net

+38 (044) 351 12 74, +38 (067) 504 99 69

Телефонуйте просто зараз!

Гідроізоляція Telegram

Гідроізоляція Telegram

Гідроізоляція Viber

Гідроізоляція Viber

Гідроізоляція WhatsApp

Гідроізоляція WhatsApp